marți, 19 octombrie 2010

In politică mă implic cu simţul umorului - PCRM ofera cadouri ! :)

 Helloooooooo! stimaţi şi fideli cititori al bloglui cît şi  a acestui post. Cel mai bine să trecem la subiectul " În politică mă implic cu simţul umorului " - acesta va deveni defapt o rubrică a blog-ului meu şi acum cîte ceva despre această rurbircă.
 *Rubrica data este un legata de politică dar în luare de rîs.
 *Nu facem publicitate electorală în această rubrică.
 * Deoarece nu am atins nici vîrsta de  18 ani, vreau să vă spun că nu am favoriţi în politică.
 Deoarece suntem ajunşi în campania electorală, vreau să reamintesc că de data astă PCRM nu va oferi cadouri alegătorului spre exemplu (pixuri, carneţele, pungi ş.a.). Dar după cîte ştim cum e firea moldoveanului nostru e bucuros să primească în dar ori ce de la unul din partidele politice, de aceea am hotărît să demonstrez ce aţi putea primi din partea PCRM-ul în timpul acestei campanii electorale:)
 P.S. 1 Faptele sunt bazate pe fapte ireale, sau mai bine spus e o fantezie de a mea. Vizionare plăcută .....
 P.S. 2 Video este creat de compania simplas şi are drept promovare a desenului animat Tiganul....preluat de pe www.tiganul.md



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu