sâmbătă, 30 octombrie 2010

Legea asta nui bună........:D unde so bagi, de unde so scoti ca nam idee !

Iar în cenzurează  vorbim despre politică, şi  mai ales dispre lege noastra, constituţie (care eu nu o respect iar  în curînd nu va exista "caput sveta în 2012 xD") cum îi mai spun parlamentari cu scaun la cap sau tabutretcă(poate). Am hotărît nu mai ce să scriu, asta în timp ce băusem o ceaşcă de cafea............iată care erau medităriile referitor la lege :
 1. De ce nu putem  boicota la alegeri parlamnetare  pe cînd la referendum putem aaaaaa ????
 2. De ce eu un băiat care are mintea mai trează decît al unui parlamentar (beu în fiecare zi 3 in 1 ....nu ca el ceai), nu pot vota de la 16 ani în sus ??? în plus de mult eram o ţară cum se cade :)
 3. De ce dacă suntem o ţară parlamentară ap parlamentul e obligat să aleagă preşedintele cu 61 de mandate ?
 4. De ce eu nu pot lipsi de la şcoală dar deputaţii pot lipsi de la şedinţe ?
 5. De ce ei apar la TV, dar eu nu ?
 6. De ce e limba moldovenească pe cînd eu vorbesc româna ?
 7. De ce lăsăm să treacă automobilile peste zebra dar nu pietonul la zebră ?
 8. De ce avem durmuri rele şi bani în buzunarul parlamentarului din ce în ce mai mulţi ?
 9. De ce mai e nevoie de legea cu privire a drepturilor omului cînd  unii te maltratează din cap pînă în chişioare ?
 10. De ce mai e nevoie să respect  constituţia dacă tot funcţionează leva ?!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu