sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Concursul - "Şcoala mea, o şcoală prietenoasă" nu-i concurs !

 Concursul  - "Şcoala mea, o şcoală prietenoasă" din r-ul Soroca.  nu-i concurs xD .... Din 1 octombrie a dat start la concursul care defapt nici nu e concurs pentru ca nu se respecta regulamatnul ......acestuia ! iată unele din punctele concursului pentru de care publicul era coenteresant (nu o fost respectat):                                      
În perioada 1 noiembrie-10 noiembrie ele vor fi plasate pe site-ul DGÎ Soroca cu descărcare pe www.youtube.com .                                                      
 di aici imi vine aşa o replică unde e votul meu ...................caci trebuia sa fie desmnat şi simpatia publicului pentru punctul următor care tot no fost respectat :

Premiul simpatia publicului – 800 lei
Eu nu-s public ori ce naiba ? Da şi doi dacă tot so finisat concursu ap plasaţi şi voi Cîştigătorii şi video la participanţi că nici pîna acum nuştiu cine şi ce locuri o luat ?!


P.S. alta data indicaţi ceva date de contact ...........) ca sa am şi eu cui sa-i sun :D 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu