vineri, 17 septembrie 2010

Carauş Cristina 4ever ! Sincere Felicitari...........

  După o luptă grea între candidaţii postului de Preşedinte al Consiliul Elevilor, Carauş şi nu Caruş (cum am scris eu ieri) devine preşedinte.
  Pînă a trece la rezultatele votării, am să spun ce a fost bine şi nu bine anul acesta la votare. Bine a fost faptul că nu neam dus să votăm ca boii la poarta noua şi tot bine  a fost că urna de vot nu a umblat de la un etaj la altul. Acum să trec la partea negativă a acestei proceduri în primul rînd nu au fost o cabină de vot şi astfel eu am vazut ce a votat colegul meu Moscalul Anatolie, asta cum s-ar spune nu e vot închis, dar se votează prin vot direct super nu-i aşa ? A doua parte a electoralei  a  fost că unii au boicatat din vrînd şi nevrînd, adică nu au plecat la vot (no ţînut cont di cuvintele mele) , asta nu era cea  mai gravă problema, mai grav era că domnii noştrii profesori nu au anunţat cînd  candidaţi vor trebui să se întîlnească cu cei care vor vota !
  Să trecem şi la mult aşteptatele  rezulatate : 
I loc - Cristina Carauş fata care are :D 18 +............. opsssss ! nare încă .  (am aflat aseară) - 210voturi.
II loc - Vlad Gorsu ) ))))WiFi pe tot teritoriu liceului va rămâne doar un vis spulberat ! - 116 voturi 
III loc - Patricia Zeru - :( gataaaaaaa,  nu mai vin artişti din Chişinău, vine doar Patricia să ne cînte :) - 9  voturi
 P.S. Buletinul de vot altă dată  rog să fie mai mare şi shriftul tot ! Îs slab cu vederea.
     Da pentru cine am votat nu vă spun, dar în schimb n-am boicotat ! Oi mlya treb să plec la prima şedinţă.
Ah da, suuper o ţinut un mic discurs Doamna Elena. Mai încolo va apărea şi un subiect despre oi şi capre .

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu