joi, 16 septembrie 2010

Între Miss, WiFi şi Viitor. Alegerile preşdintelui Consiliul Elevilor la Stere !

  Am trecut de un moment mai puţin important  pentru societate din RM, dar mult mai important pentru liceul meu, alegerile preşdintele al Consiliului Elevilor. Am trecut şi de mica campania electorala dar nu am trecut de alegeri încă, marţi directorul şcolii a organizat  un careau cu noi  pentru a ne face cunoştinţă cu viitorii candidaţi.                            
 Interesant a fost, căci candidaţii au promis aproape "totul" nu ştiu din ce cauză. Probabil o fi avut emoţii .
 Să trec la ceea ce au promis candidaţii :
 Primul candiat a fost Patricia Zeru - Ea a promis că va organiza Miss Stere ! Super  nu-i aşa vom şti pe care domnişoară să punem ochiul nou băieţii pe cea care va fi Miss Stere.Mai spune că liceul va fi şi un voluntar, adică va organiza concerte de caritate cu artişti chiar din Chişinău de parcă în or.Soroca nu sunt :D Probabil o fi uitat de dînsa.
 Al doilea candidat a fost Vlad Grosu (tot artist) - Astă promite WiFi pe teritoriul liceului + revenirea radioului şcolar ! Da să nu uit o dată ce va fi radioul şcolar, sunetul la lecţia va difuzat prin boxe probabil ia venit pe loc ideea.
  Al treilea candidat, Cristina Carauş - E îşi începe discursul despre ziua profesiilor adică să vină părinţii copiilor şi să ne spună despre profesia lor, ca să ştim ce profesia să alegem pe viitor  - Răsp. meu : Ok ! nu e rea ideea, dar dacă  vine un tălhar să ne spună desre profesia lui atunci ce vor face copii :)  sau nu e profesia a fi tălhar ? Ah da din neavînd ce spune îi fură şi minţile lui Grosu adică dă şi ea ideea despre radiou doar că mută boxele din coridor în cabinte :), iar prin boxe vor fi difuzate anunţurile despre adunări şi ne adunări. Ei e cu mai multe ideei vine, vine şi cu ideea de cluburi :) probabil de noapte doar are 18 + ani fata :D de parcă nu erau cluburi anul trecut. 
 În schimb al patrulea candiadat vă invită vineri să votaţi pentru cine doriţi . Personal eu Boicotez ! Nu sînt prost să spun pentru cine votez eu, că apoi i-au eu doi "fonarci" de la viitorii presidentsi. 
 Vă îndemn să nu boicotaţi !   

3 comentarii:

Cristina Carauș spunea...

Cristina CARAUSH: foarte original! serios, tzi-ai explicat opiniile subiectiv shi cu inima rece! bravo! Imi place mult ca eshti mereu pregatit spre a comunica shi a-tzi exprima deschis opiniile....doar ca nu intzeleg un lucru: daca ai un asha talent oratoric, ce te-a stopat sa ieshi tu inshishi martzi in fatza atitor clase shi sa vorbeshti???? da....e mult mai ushor sa scrii din camera ta, din spatele monitorului, mult mai ushor decat sa vorbeshti in fatza unui public! bravo pentru incercare oricum! ;)

Isidore's mentality spunea...

Re for Cristina Carush: personal stii pe cine sustin doar numai că trebuie eu sa fac oliak haz de necaz !
P.S. Da kiar vroiam să ies ...................nu mă temeam de publik doar că nu vreau să fiu Presedinte de Consiliul al Elevilor !

Cristina Carauș spunea...

ok! :) noi intzelegem gluma! ;)

Trimiteți un comentariu