vineri, 10 septembrie 2010

Comunist - Mai mult un brand politico-social decît un concept de viaţă

 Observ cum brand-ul COMUNIŞTILOR se transformă o bună publicitate pentru partidele politice care îs PRO şi CONTRA Comunismului din RM. Acest fapt se datorează a două lucruri :
Dacă am întreaba cine au fost comuniştii de buneii noştrii unii au răspunde :
1. Comuniştii au construit, datorită comuniştilor am trăit mai bine, comuniştii au avut grijă de toate...ş.a.
2. Alţii ar răspunde ei au fost răi, au deportat lumea, ne interzicea să credem îm Dumnezeu ...ş.a.
  Datorită acestor opinii partidele politice profită de aşa numitul cuvînt "Comunist".Cei drept c[ este o parte negativă al acestui brand. Dar mai întîi să trecem la cea pozitivă adică la cei care îs contra comunismului în RM, şide ce anume e partea pozitivă pentru că ele nu mint că vor acest lucru şi asta e partea pozitivă cu care atrag alegătorii.
  Patea negativă a brandului comunist e că PCRM e PRO adică Pentru ca în RM să fie Comunism adică mint popurl, dar defapt nu se observa acest PRO în PCRM, dar se observă acel CONTRA prin politica care o promovează, din punct de vedere economic cît şi social. Da reamintesc că comuniştii spun minciuni cînd spun că ei sunt PRO comunism în RM, astfel chiar atrage mulţi oameni de partea lor, prin faptul că sunt mulţi care speră că va fi cum a fost cîndva.
  Sper că afost de folos informaţia despre cum Comunsimul se transformă în brand.
  P.S.Voi faceţi alegerea eu doar sugerez !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu