sâmbătă, 11 septembrie 2010

"Rîju da Ne Mogu " - de declaraţii lui Voronin :D

 Salutare stimaţi cititori, de fapt nu vreau să va sălut dar să rîdem împreună de domnul Voronin şi declaraţia sa.

"Am făcut un pas corect pentru a le da voie să preia conducerea. Cu părere de rău însă problemele stringente ale ţării nu au fost rezolvate şi obligaţiunile nu au fost exercitate. Este tot mai rău şi mai rău în fiecare zi"
  Mor de rîs de această declaraţie a domnului Voronin, nu pentru  că nu e  drept, dar deoarece cînd vreau să îmi pun întrebarea: Ce a făcut domnul Vornin petnru Republca Moldova ?, de aici încep eu  a rîde .
  Da are dreptate Voronin că lucrurile stau prost în RM, dar o ducem mai bine decît cum o duceam mai înainte.
..........mă duc să rîd mai departe ! Felicitările mele domnului Ghimpu .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu